Onze eerste week zit erop ! - Reisverslag uit Bénévent-l'Abbaye, Frankrijk van Rita en Anita - WaarBenJij.nu Onze eerste week zit erop ! - Reisverslag uit Bénévent-l'Abbaye, Frankrijk van Rita en Anita - WaarBenJij.nu

Onze eerste week zit erop !

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Rita en Anita

03 Juni 2012 | Frankrijk, Bénévent-l'Abbaye

Als Julie dit lezen hebben Wij Reeds 982 km op de teller staan. We hebben steeds goed weer gehad alleen vandaag was het wat minder. In de voormiddag een beetje regen maar de wind was de grootste spelbreker. We moesten zelfs hard trappen om bergaf te geraken. Maar We houden de moed erin en trappen rustig verder. De champagnestreek hebben We al achter ons gelaten en door de streek van de Chablis zijn we ook al gefietst. We hebben al verschillende logementen geprobeerd : bij mensen thuis, chambre d'hote, een chalet op een vakantiepark, een huisje op een camping bij heel vriendelijke Nederlanders, op een kasteel en nu zitten We op hotel. Voor alle zekerheid bellen We nu 's avonds of 's morgens om iets vast te leggen Voor de volgende stopplaats, want het schijnt redelijk druk te zijn met pelgrims. Wij hebben er nog maar een twee met de fiets en 1 te voet gezien. We hebben reeds verschillende kathedralen gezien o.a. In Reims, Chalons en Champagne, Troyes, Vezelay en Nevers. In Nevers hebben We ook Bernadette de Soubirous in een glazen kist zien liggen. Gisteren gingen We winkelen en Aan de kassa kregen We een kraslotje. En We hadden prijs : 2 euro gewonnen. De madam Die Voor ons was had een bomvolle kar en die had niets. Nu gaan We afsluiten want de hotelbaas staat op zijn i-pad te wachten. Groetjes Aan iederen en zeker ook Aan Jacques en Christine. Tot ons volgende verslagje.
Groetjes van Lea, Rita en Anita

• 03 Juni 2012 - 21:06

Leen:

Amai, al zoveel km getrapt en nog 20 dagen tijd, dan kunt ge nog wel terug met de fiets ook hé?!
    Nog veel plezier en moest ge de zon zien, stuur ze direct naar ons aub!
    Groetjes, Tibe, Jasper, Jinthe, Tom en Leen

• 03 Juni 2012 - 22:07

Clarisse:

Met een tikkeltje gezonde jaloezie lees ik over de mooie plaatsen die jullie reeds bezochten, doch die jaloezie verdwijnt onmiddelijk als ik lees over jullie prestatie ! Reeds bijna 1000 kilometer op de teller, wat een tocht !
    Proficiat dames, jullie zijn kampioenen!
    Wat een tempo zeg, hopelijk genieten jullie van al het mooie onderweg.
    Ik duim dat het weer jullie niet teveel parten speelt en dat de spirit er mag blijven inzitten.
    Fijn dat we jullie kunnen volgen, dat is heel prettig.
    Stoere dames doe zo verder, ik ben alvast zééééér fier op jullie, dikke knuffel vanuit het killke ( vandaag ook regenachtige Kalmthout)
    Nemen jullie alvast de zon in jullie hartjes mee, het ga jullie goed.
    clarisse xxx

• 04 Juni 2012 - 06:51

De Aldiman:

jawatte, straffe madammen. Jullie rijden in de zon en bij mij zit al veel water in mijn ton. Ga vazndaag ook op de pedalen staan om naar Gent te gaan. Hopelijk werkt mijn gaspedaal nog goed. Das wel geen sterke prestatie maar in gedachten zweet ik bij het lezen van wat jullie allemaal presteren. Hou vol en beleef nog veel lol. Graag tot het volgende verslag. Veel moed en weinig tegenspoed zo gaat het goed. Zo gaat het beter, alweer 100 kilometer.
    Groetjes.

• 04 Juni 2012 - 07:00

Hallo Fietsmadammen,:

heel tof,jullie zijn krakken.doe zo voort,en blijf gespaard van ongemakken!
    grtoetjes
    lisa uit minderhout,men kleinkinderen zeggen moeke minderhout!
    tot t volgend verslag!

• 04 Juni 2012 - 09:05

Willy En Rosa :

De eerste week zit er op, het gaat vlug he!
    Voor de komenende week, even goed als de vorige, goede slaapplaatsen en geen zadelpijn en bij alle loterijen veel geluk.
    Wij wensen jullie nog een fijne tocht met beter weer als in Belgieland, het is hier koud en zeer nat, nog geen 16°
    Dikke kuffels aan de 3 moedige vrouwen
    Willy en Rosa

• 04 Juni 2012 - 17:33

Corine Mol:

Hoi fiets Madammen ik ken jullie niet persoonlijk wel heb ik jullie vorig jaar ook gevolgd.ik ben 'nwandel vriendin van Maria Bartelomeeusen.
    Ik geniet van het verslag van de trip,ik vind het geweldig.Nog heel veel toi,toi,toi voor de komende kilometers.
    Inge ben jij een dochter van Maria want zij zou alleen gaan inverband met het fiets tempo.
    Groetjes uit Roosendaal.

• 04 Juni 2012 - 18:33

Christel V.:

Geniet vooral van al je ervaringen

• 04 Juni 2012 - 21:04

E & KL:

hé fietsmadammen...... niet te snel want anders zitten jullie ginder lang op hotel.
    Alles is hier Ok in de kijkuit alleen wat meer zon zou ons goe doen want vandaag was het doucheweer. Nog een prettige reis verder..veel grtjes