Nog 2 dagen .......... - Reisverslag uit Kalmthout, België van Rita en Anita - WaarBenJij.nu Nog 2 dagen .......... - Reisverslag uit Kalmthout, België van Rita en Anita - WaarBenJij.nu

Nog 2 dagen ..........

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Rita en Anita

16 Juli 2011 | België, Kalmthout

Hallo iedereen,

Eigenlijk stond het niet in de planning maar links en rechts werd er gevraagd: "en kunnen we jullie weer volgen op internet". Ik ben dan eens gaan kijken op internet of er nog kon ingelogd worden op "de fietsmadammen" en het verslag van Berlijn stond er nog op. Om dat allemaal nog eens terug te lezen ook jullie commentaren, was heel leuk en dan denk je ja we doen het toch maar. Dus nog 2 dagen en het is zover. Maandag 18 juli vertrekken we om half 8 's morgens, weer of geen weer, richting Kopenhagen. We hopen daar na 15 dagen en 1600 km fietsen toe te komen. Op het plannetje zie je ongeveer de weg die we zullen volgen. De eerste dag rijden we naar Kesteren dat is in de buurt van Arnhem. Ook de tweede dag fietsen we nog in Nederland en om dan de rest van de week door Duitsland te trekken. In Denemarken volgen we eerst de westkust om halverwege naar het oosten af te buigen en richting Kopenhagen te fietsen. Alleen moeten we misschien eerst nog eitjes naar de Klarissen brengen want de vooruitzichten zijn niet goed.
Of als jullie allemaal een kaarsje branden komt dat zeker dik in orde. Maar nu eerst nog inpakken en zorgen dat ook de thuisblijvers niets te kort komen. Dus tot een van de volgende dagen voor ons eerste verslag
groetjes
Anita

• 16 Juli 2011 - 14:24

Knap Lukske:

Amaai das ver

• 16 Juli 2011 - 18:26

Hugo Adriaensen:

Ik zal voor jullie duimen da het weer wa droger wordt.

• 16 Juli 2011 - 19:41

Corinamol:

ik vind het te gek wat jullie doen,
    heel veel sukses en vele droge en zonnige dagen.

Maria,Anita,Rita vooral heel veel

plezier.

groetjes Corina

• 17 Juli 2011 - 10:57

Marga:

Hey Anita
    kreeg van Hugo de link door; ben jaloers!! veel plezier en vooral droog weer!
    groetjes Marga

• 17 Juli 2011 - 14:00

Leo:

Veel succes!!!

• 17 Juli 2011 - 17:08

Gerd En Jos:

Het weerbericht ziet er wel niet zo best uit, maar als je snel genoeg fiets blijf je de regen wel voor.
    Groetjes en fiets ze!!!

Jos en Gerd

• 18 Juli 2011 - 16:37

Koen:

Veel succes! Ik zal wat overtallig zon naar ginder sturen!!

• 20 Juli 2011 - 04:23

Bartholomeeusen Edwi:

amaaaaaai moedig

• 22 Juli 2011 - 09:27

Marlies En Wim:

Een tip bij dooi momenten:
    Heb je het al gelezen van de regen?
    You are my sunshine!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    En als ge geen liedje zingen kunt, dan moet ge er maar eentje fluiten!
    Veel plezier. We vinden jullie knappe madammen!

• 23 Juli 2011 - 13:53

Van Overloop Willy:

Beste fietsdames
    Mijn huis en tuin staan vol kaarsjes voor beter weer en ja het zit er aan te komen vanaf volgende week een beetje minder regen ik geef jullie veel moed in deze moelijke fietsdagen maar ja na regen komt zonneschijn.
    Ook voor de technische bijstand onder leiding van Lukske wenst ik het beste.
    Groeten willy en rosa

• 26 Juli 2011 - 11:22

Meesters Maria:

Wat moet ik jullie bewonderen voor zo'n lange fietstocht te maken en zeker niet in de beste weersomstandigheden. Maar jullie maken er het beste van en dat kan ik alleen maar toejuichen. Het landschap is er prachtig geniet er maar optimaal van. En verder lekker eten met af en toe een lekker wijntje moet ook kunnen hé. Nog heel veel plezier en een zeer goede thuiskomst. Groetjes van ons hier uit de werkende fotowinkel.