Van Nogent-le-Rotrou naar Epernon - Reisverslag uit Épernon, Frankrijk van Rita en Anita - WaarBenJij.nu Van Nogent-le-Rotrou naar Epernon - Reisverslag uit Épernon, Frankrijk van Rita en Anita - WaarBenJij.nu

Van Nogent-le-Rotrou naar Epernon

Blijf op de hoogte en volg Rita en Anita

17 Juni 2022 | Frankrijk, Épernon

Na een goed en royaal ontbijt vertrokken we in de zon voor weer een fietsdag. De eerste 20 km waren de zwaarste hellingen maar daarna ging het zo een beetje op en af. Maar het was wel heel warm. ‘s Middags waren we reeds bijna in Chartres maar alle banken aan de kant van de weg stonden in de volle zon. Ook in een groot park waar we voorbijkwamen was dat het geval. Toen zijn we maar op de gazon onder een boom gaan zitten om te picknicken en even onze voeten in het frisse water van de vijver te steken. In de namiddag hadden we in een cafeetje iets fris gedronken en de cafébaas had onze bussen nog gevuld met fris water. Maar door de slechte staat van de weg vloog mijn drinkbus uit de houder en het drinkteutje is kapot. Ik weet niet of de pechpatrouille mij daarvoor kan komen depanneren.

Beste pechpatrouille het probleem is opgelost. We zijn juist in een Super U gaan winkelen en hebben een nieuwe drinkbus gevonden.

• 19 Juni 2022 - 13:09

Jeannine:

He Rita en Anita!
    Julie hebben weer heel wat kilometerkes en beklimmingen
    in die benen zitten.
    Je hebt ook veel moois ,specialiteiten en rariteiten weer
    mee gemaakt.
    Weer een tocht op je lijstje om nooit te vergeten!
    Nog fietsplezier verder, en blijf je volgen.

• 20 Juni 2022 - 20:30

Leen & Co:

Hahaha, alleen al een nieuwe drinkenbus kopen, had al een grote uitdaging geweest denk dus gelukkig vond je er zelf één!