Tingvoll - Svorkmo - Reisverslag uit Orkanger, Noorwegen van Rita en Anita - WaarBenJij.nu Tingvoll - Svorkmo - Reisverslag uit Orkanger, Noorwegen van Rita en Anita - WaarBenJij.nu

Tingvoll - Svorkmo

Blijf op de hoogte en volg Rita en Anita

06 Juni 2018 | Noorwegen, Orkanger

Vandaag scheen de zon al volop door het raam toen we om 7 uur opstonden. Het beloofde een mooie dag te worden en dat werd het ook. We fietsten van de camping Tingvoll richting ferry in Rykkjem. Onderweg zagen we aan de ene kant nog altijd de hoge bergen met de sneeuw en aan de andere kant water. Ineens dook er vanuit het bos een visarend naar beneden die achter een kraai aanging. Een beetje verder had de vogel zich op een boomtop neergezet. Dat was een prachtig zicht maar voor we de kans hadden een foto te nemen, vloog deze alweer weg.
In Rykkjem was er normaal een ferrry om 10.45 maar deze was afgeschaft zodat we een half uurtje langer moesten wachten. Eenmaal aan de overkant in Kvanne kwamen we in een heel ander gebied terecht. De bergen werden minder hoog en het dal werd breder en vlakker zodat er meer landbouw te zien was. We volgden mooie riviertjes en vanmiddag was het weeral warm genoeg om in een topje te fietsen. Vanavond bij een Turkse Italiaan gaan eten en het heeft ons gesmaakt. Daar hadden we WiFi zodat we toch nog een verslagje kunnen doorsturen.
Nog warme groetjes uit Noorwegen
Spijtig maar het lukt ons niet om foto’s door te sturen

• 06 Juni 2018 - 20:26

Lies & Eggy:

Toch weer een leuk verhaal!!!
    En......nen Italiaan in de buurt!!!
    ALTIJD SUCCES!!!!

Ciao,
    Eggy e Lies

• 06 Juni 2018 - 21:08

Janssens Maria:

Goei weer ...mooi reis ..geniet ervan
    En wij genieten van jullie verslag
    Zo kunnen wij ook volgen

Groetjes
    Maria en die van ons .....

• 07 Juni 2018 - 19:41

Elza De Jongh:

Hey dames,
    Rita ik had je beloofd om nieuws te laten weten.
    Woensdag ben ik voor een dag of 7 tot 12 in hotel Klina.
    Voorlopig goed nieuws.
    Ik ga jullie verslagen even moeten missen maar dan lees ik ze daarna allemaal wel ineens .
    Geniet van jullie spannende avonturen en bootje op en bootje af dat wordt je wel gewoon ,eens iets anders dan files.
    Nog veel plezier.
    grts Elza