Dag 5 - Reisverslag uit Besançon, Frankrijk van Rita en Anita - WaarBenJij.nu Dag 5 - Reisverslag uit Besançon, Frankrijk van Rita en Anita - WaarBenJij.nu

Dag 5

Blijf op de hoogte en volg Rita en Anita

29 Mei 2013 | Frankrijk, Besançon

Toen we vertrokken vanmorgen zag het er maar grijs uit en in het hotel had men ons gewaarschuwd dat er veel regen op komst was. Heel de dag was het bewolkt en zag het er soms heel donker uit maar de regen schoof voor ons uit en op verschillende plaatsen waar wij passeerden kon je zien dat het pas geregend had. Warm was het niet maar we zijn droog gebleven en dat was het belangrijkste. De eerste 40 km fietsten we nog langs het kanaal maar daarna was het klimmen en dalen maar toch viel dat goed mee en hebben na 141 km Besancon bereikt. De laatste km hebben we wel gewandeld want er was een meisje zo vriendelijk om ons naar de jeugdherberg te brengen. Het was nogal moeilijk om het uit te leggen en ze woonde er toch dicht bij. Morgen moeten we eerst bij een fietsenmaker langs want in de band van Rita haar voorwiel zit een grote snee en het wiel zelf maakt een raar geluid. Hopelijk kunnen ze ons helpen want wij zien zelf niet wat er fout is. Dat was het dan voor vandaag. Groetjes en tot de volgende

• 30 Mei 2013 - 09:46

Britt En Koen:

Goed bezig!
    Gewoon achter de regenzones fietsen en dan worden jullie zelf niet nat :-)
    Veel succes en geniet ervan.
    Groetjes Britt en Koen

• 30 Mei 2013 - 10:49

Leo A - Meer:

Echt goed bezig. Ben blij dat het zo vlotjes gaat. Een ding mag je niet vergeten, na elke beklimming komt een afdaling.
    Groetjes, Leo A

• 30 Mei 2013 - 11:31

Leen & Tom, Tibe - Jasper - Jinthe:

Toch mysterieus die band van Rita ... sabotage van dieje flik zeker?! Die kunnen er gewoonlijk nie goe tegen da ge er vandoor gaat hé ;-)
    Nog veel plezier in dit spannende avontuur en tot de volgende!!

• 30 Mei 2013 - 16:49

Weer Die Aldiman:

Hopelijk komt het weer goed met Rita haar band. En hopelijk geen vertraging of in t frans retard.
    T is hier ook bewolkt zonder regen. De temperatuur is wel minder dan bij jullie, maar er is beterschap op komst. Volgend weekend zijn we ribbedebie en dan beloven ze eindelijk lenteweer. duimen maar.
    Doe het verder moed en fiets met volle moed.
    Grapje :
    Ne knappe jonge vent komt in de apotheek en vraagt aan de medewerkster :
    Ik heb constant een erectie. Wat kunt ge mij daarvoor geven ?
    De medewerkster denkt efkes na en antwoordt dan : gratis inwonen en drie maaltijden per dag.

Nog vele groeten en tot later.