Dag 1 van Kalmthout naar Anhée - Reisverslag uit Anhée, België van Rita en Anita - WaarBenJij.nu Dag 1 van Kalmthout naar Anhée - Reisverslag uit Anhée, België van Rita en Anita - WaarBenJij.nu

Dag 1 van Kalmthout naar Anhée

Blijf op de hoogte en volg Rita en Anita

25 Mei 2013 | België, Anhée

De dag begon goed want de zon scheen en die is heel de dag blijven schijnen. Toen we aan de kerk kwamen stond er reeds heel wat volk om ons uit te wuiven. Onder begeleiding van Peter, Marcel en Leo zijn we iets na 8 uur vertrokken. Peter vergezelde ons tot op de Luchtbal en we dachten dat Marcel en Leo ons zouden volgen tot in Rome. Uiteindelijk hebben we in Duffel afscheid van hen genomen. Hopelijk hebben ze de weg terug naar huis gevonden. Voor ons ging het dan verder richting Mechelen, Leuven, Hoegaarden, Namen tot in Anhée. We hadden de wind mee en we waren reeds om 10 na 5 bij Jacques en Christine, waar we zeer hartelijk ontvangen werden. Vorig jaar hebben we hier ook onze eerste nacht geslapen. Ze vroegen waar onze derde fietster was. Nu slapen hier nog 4 Nederlandse dames op weg naar Compostella. 2 van hen keren morgen terug naar Nederland. Een wandelt er tot in Reims en de vierde gaat tot in Compostella. Dus met 6 vrouwen aan tafel werd er heel wat getaterd vooral door d'hollanders. Het was nou dit en nou dat en leuk dit en leuk dat. Nu zijn ze uitgetaterd en liggen al in bed. Normaal worden er 's morgens foto's genomen van de gasten met de gastheer maar dat hebben we vanavond al gedaan. Morgen vertrekken we rond 8 uur en denken te overnachten in La Chien iets ten zuiden van Charlevilles-Mezieres. We hopen dat het weer morgen ook weer meezit dat rijdt toch altijd een stuk beter. Dus ons volgende verslag zal dan uit Frankrijk zijn. De groetjes van ons beiden en bedankt aan iedereen voor ons uit te komen wuiven. Tot de volgende

• 26 Mei 2013 - 08:48

Lies:

Anita & co,
    ook voor vandaag, dag 2, een fijne rit toegewenst met altijd "windaf"!
    Hier is het nu droog, maar de zon is niet te zien!
    Alle wegen leiden naar ROME!!!!
    DUS ......... goed bezig hé!
    Vele groeten,
    Eggy en Lies

• 26 Mei 2013 - 20:06

Leo A - Meer:

De dag was goed begonnen en de zon scheen en is blijven schijnen en dan nog windaf ook. Zouden ze dan toch eieren naar de "Arme Klaren" gebracht hebben!
    De groeten en veel fietsplezier!

Leo

• 26 Mei 2013 - 22:58

Aldi Man:

Alee hup, sofar zo good . Hou goeie moed.
    éen grapje per dag om u op te monteren en te steunen :
    Hij zegt tegen haar :
    Schat, wat zou je doen als ik de lotto win ?
    Zij : Ik neem de helft en ik vertrek !!!!
    Hij : mooi, ik heb 12 euro gewonnen, hier heb je 6 euro. tot ziens......

hahahaha (dat ben ik die lacht, gij ook ??? goed zo dat zal jullie opmonteren morgen.
    Slaap lekker en tot later.)

• 27 Mei 2013 - 10:49

Lisa Minderhout:

ja langs deze zijde veel succes.
    en maria de derde fietser.
    die zit toch niet in de lapmand zeker!