Dag 6 - Reisverslag uit Reilingen, Duitsland van Rita en Anita - WaarBenJij.nu Dag 6 - Reisverslag uit Reilingen, Duitsland van Rita en Anita - WaarBenJij.nu

Dag 6

Blijf op de hoogte en volg Rita en Anita

25 Juli 2014 | Duitsland, Reilingen

Vanmorgen vertrokken we bergaf. Van Melchingen naar Tübingen ging het goed bergaf. Daarna volgde wel weer een klimmetje door de bossen Schönbuch. Het deed ons denken aan het Zoniënwoud. Prachtig, meer dan 10 km door dat bos gefietst en slechts 2 mensen tegengekomen. Toen het bijna middag was zagen we in het westen de lucht almaar donkerder worden en dus besloten we om maar door te fietsen om onder de bui uit te komen. Het ging gelukkig bergaf dus dat ging goed vooruit en we bleven de regen voor. Dus toen we zo'n 10 km verder waren scheen de zon en konden we aan onze picknick beginnen. We passeerden ook nog Pforzheim, Bretten, Bruchsal, Forst, Sankt Leon-Rot en nu logeren we in Reilingen. Het was weer even zoeken naar een slaapplaats, maar nu hebben we de oplossing gevonden. Omdat het al niet meer zo vroeg was zijn we eerst iets gaan eten en hebben in dat restaurant gevraagd of we konden internetten. Dat was ok dus langs booking.com een poepchique hotel geboekt voor weinig geld. Toen we daar na het eten aankwamen stond de parking van het hotel vol Porches. Er hing ook een plakkaat aan de deur van de Rotary en een rode loper voor de deur. En wij mochten gewoon met onze fiets over de rode loper en in de hal over de parket. Het Achat Premium Hotel in Reilingen, super. Ach ja zo komt be nog eens ergens. Wat het morgen zal zijn zien we dan wel weer.
Groetjes
Rita en Anita

• 25 Juli 2014 - 22:05

Leen & Tom, Tibe-Jasper-Jinthe:

Amai, da gaat vlotjes precies!
    Wauw seg, wat een hotel! Heb eens gegoogled en zag dat er ne spa en wellnessruimte is... goe voor de spiertjes om de tocht verder te zetten, als ge daar nog weggeraakt natuurlijk!
    En anders pakt ge gewoon de sleutel mee hé ;-)

Groetjes!

• 26 Juli 2014 - 08:57

Aldiman:

Laatste berichtje om u aan te moedigen. Kom goed aan en wees voldaan waqnt het is weer vlot gegaan.
    Proficiat aan beiden en tot uw volgende avontuur.
    Nog een laatste mopke.

De jef kreeg een nieuwe buur.
    Er werd s'avonds aan zijn deur geklopt en daar stond de buur : een bloedmooie dame. Ze stelde zich voor en ze zei : dag buurman, ik heb zin om er vanavond eens goed in te vliegen, eten, dansen en tot een stuk in de nacht eens stevig te vrijen.
    Hebt gij vanavond iets te doen ?
    De jef zei heel enthousiast Nee, ik ben volledig vrij !!!

O mooi, zie de buurvrouw, wil jij dan misschien op mijn hond passen tot morgen ?

Groetjes nog en tot de volgende gelegenheid.

• 26 Juli 2014 - 21:25

Elza En Luc:

Hey Rita en Anita,

Als ik jullie reisverslagen nog eens doorlees dan hebben jullie zo wat alles gehad, stralende zon...,bliksem en donder, en het nodige nat, maar dat is een verfrissing hé!
    Maar jullie blijven moedig trappen, door berg en dal en een onderdak vinden jullie ook wel , is het geen jeugdherberg dan maar een chique hotel.
    Als we goed kunnen tellen dan zijn jullie voor het eind van de maand al terug thuis en dan kan je hier verder van het mooie weer genieten, want het is hier waarm zne.

Niet te rap trappen hé anders zijt ge te vroeg thuis.
    Laat maar weten wanneer jullie terug in de heimat denken aan te komen dan kunnen we de fanfare al bestellen!!!!
    Verder nog een veilige terugtocht.
    Groetjes Elza en Luc