Ons doel bereikt - Reisverslag uit Rome, Italië van Rita en Anita - WaarBenJij.nu Ons doel bereikt - Reisverslag uit Rome, Italië van Rita en Anita - WaarBenJij.nu

Ons doel bereikt

Blijf op de hoogte en volg Rita en Anita

10 Juni 2013 | Italië, Rome

Inderdaad we zijn vanmiddag op het Sint Pietersplein geweest. om daar te geraken hebben we eerst nog zo'n 20 km gefietst langs een prachtig fietspad naast de Tiber. Op het Sint Pietersplein moesten we dan nog onze fiets ergens parkeren en dat was niet simpel. We mochten die nergens wegzetten. Verder in de straat stonden nog een paar fietsen aan een hek en we hebben ze daar maar bij gezet in de hoop dat we ze daar 's avonds zouden terugvinden. En dan aanschuiven om op het plein te geraken. Ze waren daar volop stoelen aan 't plaatsen op het plein. We zijn in de basiliek geweest maar de sacristie was juist 5 minuten eerder gesloten. De paus had ons nog niet verwacht. Dus moeten we nog eens terug voor een stempel. Ook in de kerk van de Friezen konden we niet terecht. We hebben dan nog wat gewandeld en reeds een Roma pas aangeschaft waarmee we toegang hebben tot 2 musea en metro en bus voor drie dagen. Toen we terug langs het Sint Pietersplein kwamen waren ze nog steeds bezig met stoelen bijplaatsen. Er is waarschijnlijk toch iets speciaals te doen. Onze aankomst misschien?
Onze fiets vonden we toch terug op de plaats waar we die achtergelaten hadden en zo fietsten we terug naar de camping. Toen we aan het Sint Pietersplein aankwamen hadden we 1946 km afgelegd en dan nog eens 20 terug naar de camping. Nu laten we onze fietsen voor een dag of drie rusten en nemen we het openbaar vervoer want fietsen in Rome is niet te doen. Dat was het dan voor vandaag, groetjes en tot de volgende keer.

• 10 Juni 2013 - 22:26

Luk Van Der Veken:

Knappe madammen! Proficiat! Geniet nog van die paar dagen in Rome!
    Groetjes
    Luk

• 10 Juni 2013 - 22:51

Lieve:

Een dikke, dikke proficiat en doe de groetjes aan de paus
    De kaars ondersteboven steken he
    Lieve

• 10 Juni 2013 - 22:54

Lies :

Tanti Auguri!!!!Fantastico!!!!
    Una bella visita a Roma!!!!!

Ciao!!!
    Eggy e Lies

• 10 Juni 2013 - 23:10

Ria En Frans:

Aan de straffe fietsmadammen,

Van harte proficiat met jullie aankomst in Rome.
    Want dat is toch wel een knappe prestatie.
    Geniet nog van een paar dagen Rome.
    Doe de groeten aan den heilige Franciscus,

van Ria en hare Franciscus (maar niet heilig).

• 10 Juni 2013 - 23:42

Leen & Tom, Tibe - Jasper - Jinthe:

Wauw, Rita en moeke, wat hebben jullie dat weer knap gefixt!!! Ik vind die 20km van het Sint Pietersplein naar de camping precies al een goei tripke maar daar draaien jullie je hand niet meer voor om hé! En nu nog lekker nagenieten van La Bella Italia...
    Groetjes van ons allemaal!

• 11 Juni 2013 - 08:03

Britt En Koen:

Proficiat Rita en Moeke! Knap gedaan!
    Ik had gisteren de webcam van het Sint-Pietersplein opgezet maar spijtig genoeg geeft die maar om het uur een beeld weer en zijn de mensen net 2mm groot. Anders had ik jullie misschien gezien!
    Veel plezier in Rome!
    Groetjes Britt en Koen

• 11 Juni 2013 - 08:25

Lieve, Ronny, Janne, Joppe En Jounes:

Amai dames, dat hebben jullie weer knap gedaan!
    Geniet nog maar even van die fietsvrije dagen in Rome want kinderen staan hier al te trappelen om met hun moeke te gaan fietsen. ;-)

• 11 Juni 2013 - 09:02

Joris & Birgit & Kids:

Knap gedaan dames :-)
    Dikke dikke proficiat. En nu genieten daar. Nog veel plezier.

• 11 Juni 2013 - 10:44

Leo A - Meer:

Een hele dikke proficiat voor de fietsmadammen! Knap werk, geniet nu nog van de dagen in Rome met heel mooi weer. Moest ge hem toch zien, doe hem de groeten van ons.
    Met vele groeten,
    Leo A

• 11 Juni 2013 - 13:08

Corina:

Dappere fiets vrouwkes van HARTE GEFELICITEERD.

Ik vind het een geweldige prestatie

Nog een geweldige tijd in ROME.

groetjes Corina

• 11 Juni 2013 - 15:06

Astrid:

Knap gedaan van jullie dames!!!!en op zo'n korte tijd!!!
    Geniet nog van het zonnige Rome en de omgeving,maar wel tijdig op de vlieger stappen hé,want wij zijn heel benieuwd naar nog meer straffe verhalen die jullie te vertellen hebben.Tot zondag in 't bos Anita?
    Jou fles voor de porto is afgeleverd zoals beloofd.
    Groetjes en nog eens een dikke proficiat!!!
    Jos en Astrid

• 11 Juni 2013 - 15:50

Mart En Valeer:

Eerst en vooral ook van ons ne dikke proficiat.
    Ik was deze namiddag stom verbaasd toen ik thuiskwam. Staat daar een LEGE fles met een etiket
    "PORTO ANITA"
    Dat de klokken van Rome paaseieren brengen weet ik al vele jaren, maar dat ze ook lege flessen brengen is nieuw voor mij.
    Maar wij zullen zorgen dat er wat in geraakt.
    Valeer.

• 11 Juni 2013 - 16:59

Ivy En Karen:

Goed gedaan!!!
    Geniet nog van die paar dagen in Rome.
    En mama als je dan toch een kaarsje wil branden kan je er mss best eentje aansteken bij de Heilige Rita, voor de hopeloze gevallen, dat helpt mss nog juist :-)
    Probeer dat zonneke ergens in één of andere fietszak te steken want het weer is hier weeral aan het omkeren, het zonneke is ons hier weer ontglipt.
    Tot zaterdag!!!!
    Groetjes van de hele bende
    xxxxx

• 11 Juni 2013 - 20:04

Alice En Ed:

anita en rita
    dikke proficiat met dit prachtrig eindresultaat..al die kilometers in jullie benen...
    knap gedaan - geniet nog van de dagen in rome,
    eens lekker eten en een goei glaasje drinken...
    groetjes van alice en ed

• 11 Juni 2013 - 21:05

Gerda :

Rita en Anita

Een hele dikke proficiat met jullie knappe prestatie ! ! ! !
    geniet nog van de dagen in Rome ,

van Maria en dieje van ons, de kids en kleinkids

• 12 Juni 2013 - 22:08

Jos En Gerd:

Anita en Rita,

Nog een hele dikke proficiat met het bereiken van jullie doel.
    Groetjes en tot ziens,
    Jos en Gerd