Dag 14 - Reisverslag uit Siena, Italië van Rita en Anita - WaarBenJij.nu Dag 14 - Reisverslag uit Siena, Italië van Rita en Anita - WaarBenJij.nu

Dag 14

Blijf op de hoogte en volg Rita en Anita

07 Juni 2013 | Italië, Siena

Deze voormiddag zijn we van Gambassi naar San Gigigmano gefietst en we passeerden daar ook Pancole. Slechts enkele huizen te zien maar wel een kerk met klooster. De mis was juist bezig en zelfs buiten hingen de luidsprekers. Er was ook nog een kerststal ondergronds. Wij waren die even gaan bekijken en toen we terug boven kwamen stond daar een jong meisje met een doek want Rita had alleen een topje aan en dat was toch te bloot. In San Gimignano hebben we even rondgekeken. Het is een oud ommuurd stadje zoals je er vele ziet in deze streek. Na de middag fietsten we tot in Siena en op de "piazza Del Campo" zijn we een ijsje gaan eten. Een prachtig plein met mooie gebouwen. Ook de Dom van Siena is prachtig. We zijn er nog niet binnen geweest maar dat doen we morgenvroeg. Vandaag hebben we dus niet veel km gefietst. Slechts 68 km en nog eens weg en weer naar de stad. Dus was het zowat een halve rustdag. Morgen fietsen we weer de hele dag. Groetjes en tot de volgende keer.

• 08 Juni 2013 - 09:47

Ria En Frans:

Van Siena naar Rome wordt nog een stevig tripje door "berg en dal".
    Volgens Eggy is deze rit het allermooiste stukje Toscane tussen prachtige olijfbomen en zonnebloemvelden.
    Geniet er van!

Groeten vanuit het tropische Wuustwezel.

Ria en Frans.
    Lies en Eggy.

• 08 Juni 2013 - 11:06

Corina Mol:

Wat een feest om in die mooie omgeving te fietsen en vooral nu de ZON schijnt.

Nog heel veel succes voor de laatste km.

groetjes

• 08 Juni 2013 - 20:43

Robert En Lutgarde (Vogelenzang):

Was effen fout ( berichtje stond op dag 13 )

Dag fietsmadammen,

Ik heb jullie verslagen gelezen, zo geraak ik ook wel in Rome, elke dag de bus op of in de slipstream rijden....

In elk geval de René begint u te missen ....hij zag er niet zo goed uit vandaag....waarschijnlijk gisteren zwaar uit geweest uit wanhoop.
    En denk er aan dat ge ook met mij bent getrouwd in Thailand....

doe de groeten aan Franciscus.....

Robert & Lutgarde