Inpakken en ........ - Reisverslag uit Kalmthout, België van Rita en Anita - WaarBenJij.nu Inpakken en ........ - Reisverslag uit Kalmthout, België van Rita en Anita - WaarBenJij.nu

Inpakken en ........

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Rita en Anita

14 Juli 2009 | België, Kalmthout

Hallo iedereen,
Ja het is weer bijna zover. We beginnen overmorgen aan onze 2de grote fietstocht. Dit keer gaat het de andere kant uit, want we fietsen naar Berlijn. De weerberichten voor donderdag zijn schitterend dus dat is al mooi meegenomen. De volgende dagen zien we wel wat er komt. Nu is het eerst nog inpakken, boodschappen doen en zorgen dat ook de thuisblijvers niets te kort komen. Ons reisverslag kan je dus weer volgen zoals vorig jaar. Hopelijk gaat het internetten iets vlotter in Duitsland dan kunnen jullie donderdagavond als het meezit ons eerste verslagje verwachten.
groetjes van de fietsmadammen

• 15 Juli 2009 - 08:18

Marc Huybrechts:

Aan de jonge dames en hun begeleiders,
    ik wens jullie veel succes op jullie fietstocht. Wederom een hele uitdaging. Ik ben benieuwd naar jullie reisverhalen.
    Aan knap Lukske, forceer vooral uw rug niet bij al die massages ...

• 15 Juli 2009 - 20:08

Paul De Lil:

We wensen aan iedereen een fijne reis, en een behouden thuiskomst

• 16 Juli 2009 - 07:19

Luk Van Der Veken:

Dag fietsmadammen en begeleiders
    Geef er ne lap op! Maar zoals ik jullie ken, zal het daar zeker niet aan ontbreken!
    Veel succes en vooral véééél plezier!
    Allemaal nen dikke kus van mij!

• 16 Juli 2009 - 14:07

Inge:

Veel succes bij deze fantastische uitdaging! Maak er weerom een onvergetelijke reis van.

• 17 Juli 2009 - 17:44

Frank:

Hallo fietsmadammen,

de 2de dag zit er alweer op ! Zo'n fietsreis maken is toch iets heel anders dan hier in Kalmthout een toerke doen. Er was hier vandaag heel veel wind. Deze blaast af en toe tegen maar geeft soms ook een duwtje in de rug! Is het bij jullie ook zo?
    Ik wens jullie in ieder geval héél veel succes en een fijne reis !
    Groeten, Frank

• 18 Juli 2009 - 15:48

Liliane En Frank:

Hallo dames,

t'Is ondertussen al zaterdag. Hopelijk zijn jullie goed gestart en vertrokken. Wij wensen jullie heel veel succes en vooral geen regen.
    Geniet ervan en doe de groeten aan Luckske en Elza.

• 20 Juli 2009 - 08:41

Simonne:

hallo de fietsmadammen! waar zitten jullie NU?
    nog geen nieuw verslag gelezen. hopelijk verloopt alles vlot, en zijn jullie al een eindje in Duitsland aan 't fietsen.
    veel groetjes, geen regen en een beetje zon.

• 20 Juli 2009 - 11:09

DOMINIQUE:

ELZA EN DE MADAMMEN
    GRAAG VEEEEEEL FOTO S
    EN VEEEEL ZON EN FIETSPLEZIER UITERAARD.
    GROETJES
    DOMINIQUE

• 20 Juli 2009 - 14:21

Kris Van Alphen:

Nog geen madammen in zicht...Waar blijven de foto's en de verslagen?
    Ik sta aan de aankomst te wachten.

Vaart wel,

Kris

• 17 Juli 2011 - 20:30

Jan De Aldiman:

Hup, daar gaan ze weer,
    wir mussen ueben auf die deutsche sprache denn berlin ist jetzt das doel, allee volgens onze keeper paff toch. ich probiere auch zeine duitsche sprache mit zu nemen.
    In elk geval, hup met de fiets, laat jullie niet kennen, aan de aankomst zullen ze je zeker verwennen. Laat jullie niet jennen want ge zijt de favorieten, met of zonder grote t....
    Mijn kontje doet al pijn alleen nog maar aan t gedacht dat ik erbij moest zijn. Ik hou het maar bij 10 kilometer, das voor mijn gestel wel beter.
    Jullie kunnen het heus wel aan. Laat je maar lekker gaan. Ik sta morgen nog in mijn vaan als ge al op de pedalen zult staan. goeie moed, hou je goed en tot later. Ik volg je op de voet.

• 28 Juli 2011 - 15:24

Milou:

K'nap Lucske sta goed op de foto als ge uw kopke scheef houd.
    hoe is het met de fietsbeentjes? hou er de moed in, nog een paar dagen en t'is weer voorbij.
    In ieder geval een veilige thuiskomst en breng wat beter weer mee.
    Den ooievaar mag je ginder laten, of mischien voor ons svenneke?????