Dag 1 - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Rita en Anita - WaarBenJij.nu Dag 1 - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Rita en Anita - WaarBenJij.nu

Dag 1

Blijf op de hoogte en volg Rita en Anita

10 Juni 2019 | Nederland, Nijmegen

Vanmorgen iets voor 8 stond Astrid al aan de deur om ons uit te wuiven. Even later arriveerde Rita en na nog een paar foto’s genomen te hebben, reden we de straat uit richting Wuustwezel. Op den Tolberg in Wuustwezel hing er een richtingwijzer naar Boedapest zodat we zeker waren dat we de goede kant uit reden. Het was warm en zonnig en vanmiddag picknickten we in de Loonse en Drunense heide. We passeerden Vugt en ‘s Hertogenbosch en namen een veerboot naar het land van Maas en Waal. Daar zagen we nog een nest met 4 jonge ooievaars. Het was heel mooi fietsen maar wel met wat wind tegen maar de zon was wel van de partij. Zo’n 20 km voor Nijmegem kwamen we op de Limesroute welke we zullen volgen tot in Boedapest. Na 154 km bereikten we onze slaapplaats in Nijmegen bij Hannie en Herman. Herman liet ons zien waar we onze accu’s konden opladen, maar onze fietsen zijn niet elektrisch. Dat vond hij wel fantastisch. Hij noemde onze fietsen snaarfietsen omdat we geen ketting hebben maar wel een riem. Daar hadden wij nog nooit van gehoord, weer wat bijgeleerd dus.

• 10 Juni 2019 - 18:45

Jos En Gerda:

De kop is er dus af. Vertrokken en eerste stop bereikt. Amuseer jullie en nog veel fietsplezier, en hopelijk niet te nat. Groetjes, Jos en Gerda

• 11 Juni 2019 - 03:51

Alice:

Heel veel succes op jullie avontuur... Ik kijk weer uit naar de verhalen die Julie schrijven..

• 11 Juni 2019 - 06:03

Jeannine:

Goed vertrokken,hopelijk veel mooi weer op jullie nieuw avontuur.
    We kijken met spanning uit op jullie volgend verslag

groetjes J

• 11 Juni 2019 - 07:05

Fam Stevens - Pacquée:

Gelukkig hadden die Tolbergers er aan gedacht om jullie de juiste richting uit te sturen ;-)

Veel fietsplezier moeke en Rita!
    Groetjes van ons

• 11 Juni 2019 - 09:23

Ria Van Den Keybus:

Het begin is weer gemaakt.
    Veel fietsplezier Anita en Rita.
    En hopelijk niet te veel regen.
    Groetjes,
    Ria en Frans.

• 11 Juni 2019 - 10:46

Joris En Tinne:

Heel veel succes tante Anita en Rita! We kijken mee uit naar de verslagjes van de fietsavonturen.

• 11 Juni 2019 - 12:21

Maria En Jos:

Veel plezier met uw reis ..maak er het beste van
    en tot de volgende keer ...
    Groetjes Maria en die van ons

• 11 Juni 2019 - 14:30

Jacquelina Van Doren :

Jó utazás ! Leuk dat ik jullie nu ook kan volgen !
    Veel succes !

• 11 Juni 2019 - 17:54

Roger:

een goed reis en veel fietsplezier, ik zal het door zeggen in de groep GTF-ers

• 11 Juni 2019 - 18:34

Simonne:

Een goeie start voor het grote avontuur...veel succes en fietsplezier,dan genieten wij weer volop van de leuke verslagjes !!!groetjes Simonne en de kroost van LO