Swetlogorsk - Klaipėda - Reisverslag uit Klaipėda, Litouwen van Rita en Anita - WaarBenJij.nu Swetlogorsk - Klaipėda - Reisverslag uit Klaipėda, Litouwen van Rita en Anita - WaarBenJij.nu

Swetlogorsk - Klaipėda

Blijf op de hoogte en volg Rita en Anita

08 Juni 2015 | Litouwen, Klaipėda

Vandaag terug de Russische grens gepasseerd. Maar liefst 6 slagbomen moesten we door. Het duurde hier iets langer dan bij het binnenrijden van Rusland, maar alles was in orde. We zijn nu in Klaipėda, Litouwen. We hebben 100 km gefietst door natuurgebied erkend als werelderfgoed door Unesco. Zeer goede fietspaden zeker in Litouwen.
Morgen meer nieuws we gaan nu eerst iets te eten zoeken
Groetjes
Anita en Rita

• 09 Juni 2015 - 10:28

Koen, Britt En Laurien:

Hey,

ik wist zelfs niet dat er een stukje Rusland tussen Polen en Litouwen lag. Maar het bolt daar precies nog vlot!

Misschien moet ge volgend jaar nog een extra fietstas voorzien voor de loodgieter ;-)

Veel plezier en nog een goede reis!!!

Groetjes!
    Koen Britt & Laurien

• 09 Juni 2015 - 10:30

Aldiman:

Zoals raymond van t groenewoud het zou zeggen : en het gaat vooruit, het gaat verbazend snel vooruit !!!!
    wat een prestatie !!! alvast ne proficiat tot nu toe van een grote fan.
    Doordenkertje :

liefde op tv is goed en mag maar, je moet zorgen dat je er niet afvalt !!!

Groetjes en tot later.

• 09 Juni 2015 - 11:16

Jo:

Rie en Anita

En beetje nieuws van het thuisfront. Hier is is alles dik in orde de plantjes groeien lijk zot en het gras ook.
    Zaterdag heb ik pieter en kelly naar Amstedam gebracht. Ons kaatje is ook afgeleverd in de limmerik volgens de verslagen die wij krijgen stelt zij het daar zeer goed . Gisteren heb ik volgens de instructies de grijze vuilbak buiten gezet . Van de morgen ging is kijken of hij al leeg was en wat zag ik hij was extra gevuld met 2 zakken vuil . Volgens mij kan zoiets niet ik heb ze eruit genomen en achter hunne vuilbak gezet. Ik volg met belangstelling jullie fietstocht en hoop dat jullie vlug thuis zijn. ALLEEN IS MAAR ALLEEN.

JO