Dagje Venetië - Reisverslag uit Venetië, Italië van Rita en Anita - WaarBenJij.nu Dagje Venetië - Reisverslag uit Venetië, Italië van Rita en Anita - WaarBenJij.nu

Dagje Venetië

Blijf op de hoogte en volg Rita en Anita

19 Juli 2014 | Italië, Venetië

Vandaag hebben we terug Venetië bezocht en de laatste van de wandelingen gedaan die door Eggy en Lies waren uitgestippeld. We hebben terrasjes gedaan pizza gegeten en gelato maar geen kokosijs gevonden. Vanavond zijn we dan het Canale Grande afgevaren, de bus op en nu zijn we terug in het hotel.
Morgen keren we naar huis terug maar niet langs dezelfde weg. Met terugrijden bedoelen wij dezelfde weg en we komen terug langs Oostenrijk, Zwitserland, Duitsland, Nederland en zo terug in België. We hadden de indruk dat het vandaag niet zo drukkend warm was en hopelijk is dat morgen ook zo maar we zullen ons maar van het nodige vocht voorzien.
Groetjes
Anita en Rita
De andere hotelgasten zijn altijd nieuwsgierig als wij om jullie commentaren en mopjes zitten te lachen.
Wij hebben ook nog geen antwoord op onze prijsvraag ontvangen.

• 20 Juli 2014 - 09:39

Een Lid Van De B-ploeg:

Geachte mevr. Adriaensen

Om nog even terug te komen op de reactie van het bakkala-trainingscentrum;
    ik hoop dat je ergens op een mooie bergtop nog een vijvertje/beekje vindt om alsnog je hoogtestage in de zwemdiscipline te kunnen voltooien anders zal er weinig van terecht komen. Je kunt nog zo goed je benen trainen MAAR als de armen niet mee willen, heb je er NIKS aan!

Aangezien ik sportief blijf, wens ik je toch nog succes.

Mvg,
    een b-lid

• 20 Juli 2014 - 15:05

Aldiman:

Alee, daar gaan ze weer, afscheid van Venetië en terug naar het warme Belgie.
    Wens jullie een heel goeie terugreis, behouden en blij. Ben er zeker van dat jullie een warm onthaal te wachten staat.
    Wring de zeemlap goed droog en geef maar van katoen.
    Nog een laatste grapje :
    een limburger toont trots zijn puzzel aan een antwerpenaar. "Hier heb ik drie jaar aan gewerkt zegt hij.
    De antwepaar vraagt : "Is dat niet wat lang ?
    Nee zegt de limburger, op de doos staat "tussen 2 en 4 jaar".

Ciao Venetia......