Dag 2 en 3 - Reisverslag uit Bologne, Frankrijk van Rita en Anita - WaarBenJij.nu Dag 2 en 3 - Reisverslag uit Bologne, Frankrijk van Rita en Anita - WaarBenJij.nu

Dag 2 en 3

Blijf op de hoogte en volg Rita en Anita

09 Juli 2014 | Frankrijk, Bologne

's Morgens om 8.15 vertrokken in de regen en het is aan een stuk blijven regenen tot een uur of 2. Daarna is het opgeklaard en zijn we nog droog in ons hotel aangekomen. We waren de enige gasten in dat hotel, we hadden een mooie kamer en het eten was prima. We hebben geen fietsers meer voorbijgereden maar wel nog enkele tegengekomen met pak en zak. En allemaal met een grote glimlach (zo van wij zijn niet de enige .....).
Vandaag was het droog toen we vertrokken maar iets na elven kregen een eerste bui over ons heen, we stonden juist onder een boom om ons regenzeiltje aan te doen. De bui duurde gelukkig lang, na een half uurtje was het over maar in de namiddag begon het terug en het is nu nog niet over. Volgens het weerbericht op tv gaat het nog een paar dagen zo blijven. Spijtig want dan kun je toch heel wat minder zien onderweg.
Hopelijk kunnen we in ons volgend verslag wat zonniger nieuwtjes vertellen
Groetjes
Rita en Anita

• 10 Juli 2014 - 09:24

Aldi Dinges:

Spijtig van die regen, maar hou vol, na regen komt immers altijd zonneschijn en dan wordt het leven weer fijn.
    Misschien een glimlachje bij een grapje :
    Een vader staat met zijn zoontje bij de bakker aan te schuiven. Komt daar een opgedirkte madam binnen.
    Het zoontje bekijkt die dame langdurig en die krijgt het op haar heupen en vraag : Wat scheelt er gastje ,
    Zegt die kleine : u bent zeker 18 ?
    De vrouw verschiet en zegt : zeg dat nog eens ? De kleine herhaalt : u bent zeker 18 ?
    De vrouw glundert en zegt tegen de omsta

• 10 Juli 2014 - 09:28

Aldi Dinges:

Lap, mijn bericht is om een of andere oorzaak afgesneden. Dus hebt ge maar een halve grap.
    Ik ga verder :
    De vrouw glundert en zegt tegen de omstanders : Hoor je dat, dat jochie denkt dat ik 18 ben maar ik ben 36 !
    De jongen kijkt verbaasd en zegt : daar snap ik niks van, we hebben nummer 17 en u kwam na ons binnen, dus moet u toch 18 zijn ?

Zo, hebdet begrepen en gelachen ? dan is mijn dag weer goed. Groetjes en tot later.