Dag 10 Wörth an der Donau - Passau - Reisverslag uit Passau, Duitsland van Rita en Anita - WaarBenJij.nu Dag 10 Wörth an der Donau - Passau - Reisverslag uit Passau, Duitsland van Rita en Anita - WaarBenJij.nu

Dag 10 Wörth an der Donau - Passau

Blijf op de hoogte en volg Rita en Anita

19 Juni 2019 | Duitsland, Passau

Vanavond zijn we in Passau gearriveerd. Dus morgen steken we de grens over met Oostenrijk. De dag begon bewolkt maar wel heel warm. Onderweg werden de wolken al wat donkerder. We dachten nog daar komt misschien wel een onweer van. Maar een uurtje later was de lucht helemaal blauw. Het was heel warm vandaag maar we konden weer op tijd onze voeten in het frisse water van de Donau steken. Zodra we in het hotel kwamen, liepen er berichtjes binnen van wateroverlast in Kalmthout en Wuustwezel. Hopelijk houden we het hier wat droger. Het hotel waar we nu logeren is aan de buiten kant in de vorm van een boot. Een grote boot met mini kajuitjes. Toen we de deur van onze kamer openden, schoten we allebei in de lach, zodat iemand van een paar kamers verder even kwam kijken op de gang. Dit is echt al de kleinste kamer die we ooit geboekt hebben. Ge kunt niet uit bed vallen want dat staat tussen 2 muren. Ge kunt alleen achter het bed gaan staan en daar is de ruimte juist groot genoeg voor al onze tassen. Gelukkig is er ook nog een terras en een ruime eetzaal waar we nu kunnen zitten. Ach ja de recensies waren goed en het lag op de route dus waarom niet dachten wij. Gisteren stond er een vrouw langs de weg een paar km voor Wörth die ons aansprak om te zeggen dat ze nog kamers vrij had. Maar we hadden al ergens geboekt. Als ze nu vanavond hier gestaan had, waren we misschien wel teruggedraaid. Dus morgen ander en beter.

• 20 Juni 2019 - 06:25

De Tolbergenaars:

Wauw, zalig hotelkamertje ;-)
    Geniet nog van jullie avonturen ginder!!

• 20 Juni 2019 - 08:07

Peter:

Hallo Anita en Rita,
    Tot en met zondag zijn wij in Wenen. Maandag vertrekken wij naar Budapest met de fiets.
    De kans bestaat, denk ik, dat we mekaar ergens ontmoeten. Wij komen in Budapest op zaterdag 29 juni aan. En als ik me niet vergis vertrekken jullie op zondag 30 juni.
    Geniet nog van jullie reis en wie weet.
    Mvg, Peter

• 20 Juni 2019 - 14:19

Rita En Anita :

Dag Peter, ik denk dat wij overmorgen door Wenen rijden. En wij denken de 27ste in Boedapest te zijn. Dat moet toch wel lukken om elkaar ergens te zien. Mvg Anita en Rita

• 20 Juni 2019 - 15:15

José:

Dag Anita en Rita, jullie zijn super om dit te kunnen/willen doen. Nog veel fietsplezier en wens jullie een goede reis en weer een goede thuiskomst.
    Groeten José van Opstal