Exmouth - Abbotsbury - Reisverslag uit Abbotsbury, Verenigd Koninkrijk van Rita en Anita - WaarBenJij.nu Exmouth - Abbotsbury - Reisverslag uit Abbotsbury, Verenigd Koninkrijk van Rita en Anita - WaarBenJij.nu

Exmouth - Abbotsbury

Blijf op de hoogte en volg Rita en Anita

07 Juni 2016 | Verenigd Koninkrijk, Abbotsbury

Toen we vanmorgen opstonden en door het raam keken zag het er maar grijs uit en het had geregend. Maar toen we vertrokken was het over en in de namiddag werd het zelfs heel warm. In de voormiddag kwamen we door een dorpje Branscombe, dat één van de best bewaarde dorpen is met hele oude huizen. We zijn toen even in het heel oude kerkje binnengeweest want we hadden mensen op de toren gezien en dachten dat ook eens te doen. Maar we zagen er niemand. Het kerkje dateerde zeker al van de 16de eeuw.
's Middags picknickten we aan het strand in Beer. Rita wou juist in haar pistolet bijten toen er een meeuw rakelings langs haar hoofd scheerde en de pistolet uit haar handen pikte. Dat was verschieten want als je die snavels ziet van die beesten. In een paar happen was die pistolet op.
We logeren nu in een b&b "Upalon" war we ter verwelkoming een toddy kregen met een chocolaatje. De b&b is gevestigd in een huis uit de 17de eeuw.
De heuvels zijn al niet zo hoog meer maar er zijn toch nog regelmatig pittige klimmetjes. Morgen zullen we nog enkele heuvels over moeten maar dan zullen we het ergste gehad hebben.
Zo dat was het dan groetjes en misschien tot morgen
Rita - Anita

• 08 Juni 2016 - 07:22

Koen Britt En Laurien:

Oei ge zijt te ver, volgens de vlaggetjes zijn jullie in Australië ;-) Veel plezier! Wij kunnen ondertussen genieten van een zomers zonnetje

• 08 Juni 2016 - 07:27

Alexandra:

Een fijne en zonnige dag toegewenst!
    Wij gaan seffens ook vertrekken naar Esbeek.
    Groetjes
    Alexandra

• 08 Juni 2016 - 09:05

Lies:

Anita,
    hier beleefden we een stralend zomers weekend Nieuwmoerse kermis.
    We wensen jullie nog vele goede ritten toe!
    En.....houd de broodjes met beide handen vast hé!
    Groetjes,
    Laura, Eggy en Lies

• 08 Juni 2016 - 10:15

JO:

rie en anita

Zoet hier is alles dik in orde, enkel heb ik geen vissen meer ze zijn volgens mij alle drie naar de vissenhemel. De passiebloemen zijn volop aan het bloeien gisteren had ik twaalf echte bloemen. Gisteren heb ik Helga naar de luchthaven gebracht ze vroeg of ik hen kon komen halen. Dat is volgende week donderdag om 17u . Ik had er enkel niet aan gedacht dat ik cederic moet opvangen en dat jullie
    naar huis komen. Cederic kunnen we wel oplossen maar jullie thuiskomst niet. Dan is er noch een probleem heeft u het gsm nummer van Mark of Helga op de luchthaven kun je niet de mensen afhalen in de aankomsthal je moet wachten op de parking voor de auto's en die is enorm groot. Dus als ze toegekomen moeten ze u bellen maar ze hebben mijn nummer niet en ik hun nummers ook niet en dat is en echt probleem . Dus als je die nummers moest hebben bel ze mij dan aub eens door en als je ze niet hebt is er een probleem. Nu ga ik het gras maaien dat doe ik zo graag want ik zou niet graag willen dat je volgende week in een wildernis terechtkomt.
    U visloze ventje JO

• 09 Juni 2016 - 22:58

Aldiman:

Goe bezig hoor !!! volhouden nu. Sorry was op lang weekend met heel de familie/
    Echter een paar kleine dingen om u moed te geven :

het leven is als een neus, je moet eruit halen wat er in zit.
    Lap, ik sloeg een mal figuur, en ze sloeg me terug.

beste groetjes ....

• 11 Juni 2016 - 21:24

Elza En Luc:

Hey dames

Jullie hebben dus al héél wat afgetrapt en kunnen genieten van de mooie natuur.
    Vorig weekend waren wij er ook even tussen uit en hebben er goed van genoten.
    Ik had het deze week nogal druk met kvlv, gisteren was de aftrap van het 100jarig bestaan in het arboretum
    waar de mooie roos "eeuwige passie" verkocht werd tvv Trias (vrouwen uit het zuiden).
    Onder een stralende zon mochten we naar een paar speechen luisteren maar daarna was het genieten van een lekker ijsje(rozenijs, speciaal!), aardbeien en een glaasje wijn en de nodige vrouwenpraat.
    Héél gezellig, en de meesten gingen met een prachtroos naar huis, zijn nog te koop tot eind juni.

Geniet nog van jullie verdere fietstocht en laat de nagels maar liggen.

Tot binnenkort, wanneer we de verhalen in het echt kunnen horen.
    Nog veel plezier.
    Elza