Dag 1 van de terugtocht - Reisverslag uit Levico Terme, Italië van Rita en Anita - WaarBenJij.nu Dag 1 van de terugtocht - Reisverslag uit Levico Terme, Italië van Rita en Anita - WaarBenJij.nu

Dag 1 van de terugtocht

Blijf op de hoogte en volg Rita en Anita

20 Juli 2014 | Italië, Levico Terme

Vanmorgen zaten we reeds om 8 uur op onze fiets. Het was nog niet te warm en het ging goed vooruit. Zeker toen we in Citadella terechtkwamen tussen een rij auto's die aan 't aanschuiven waren voor een wijding. De pastoor stond op een verhoog aan de kant van de weg en wij zijn dus ook gezegend. Wat kan er nu nog mis gaan. Het was fantastisch mooi fietsen langs riviertjes en autoloze wegen. Heel mooi met links en rechts weeral de bergen.
Onderweg zijn we een paar keer gestopt om ons te verfrissen in die riviertjes en ondertussen onze zwemtraining op peil te houden. Morgen begint dan onze tweede hoogtestage. We zitten nu reeds terug op een hoogte van 420 meter. We hebben heel veel fietsers gezien vandaag maar die reden allemaal naar de kant waar wij vandaan kwamen , bergaf dus. Ik denk dat ze die 's morgens allemaal met de bus of zo boven gedropt hebben. Er waren maar een paar fietsers die dezelfde kant als wij uitgingen dus ik denk dat die de bus gemist hebben.
Voor morgen voorspelt men onweer in deze streek. Hopelijk ontsnappen we daaraan, na de zegen van de pastoor zit dat er wel dik in denken wij.
Groetjes en tot het volgend verslag
Rita en Anita

• 20 Juli 2014 - 21:48

Alice En Ed:

veel succes met jullie tocht terug naar huis... en met de zegen van de pastoor moet dat zeker en vast lukken !! en hou nog een beetje "gezegende moed" over om hier te pronken bij sterke peer...